Verwachtingen zomer 2003

  • Koetje

    Ik zal wel eens willen weten wat iedereen van plan is deze zomer.

    Heb je al een idee reageer dan even.

    Gegroet

    Koetje

  • wietze

    van het zomer lekker werken!!!

    en wat ga jij dan allemaal doen?

    van s'morgens vroeg tot s'avonds laat in de kroeg omhangen zeker!

    ha ha ha nou ja ik hoor het wel he de mazzzzl

    groet,

    wietze

    http://www.wietzevos.tk

  • Coby

    deze zomer wordt nog een groter feest dan vorige zomer, dat lijkt me een leuk streven! tot zaterdag Coby's!

  • neefje "erwin soolsma"

    “Meneer van Vlieland, meneer van Vlieland? Verhuurt u ook fietsen?”

    “Nee….jodekoeken en kroketten, nou goed!”

    Ik kom denk ik van de zomer weer in de ‘fietsie fietsie fietsie-business’. Maar alleen als jij dan wel elke morgen braaf ontbijt voor je op je werk komt, je tanden poetst, je op tijd komt en niet meer zeven dagen per week in de kroeg gaat zitten. Wilkoetje!!!

    Groeten,

    Erwin.

  • Drinkbaar Nederland

    wilcoby

    doe eens een wilde gok wat wij komende zomer op vlie komen doen…. pieken, stoepen, en 's nachts op het strand hangen…..

    en ik geloof dat ik ook nog een keertje met je ga vissen!! en ik wil ook wel bij jou de fietsen kunnen huren hoor!! als dat van rintje, tjebbe, bill en pieter mag…

  • Koetje

    zeker weten wat anders moet je doen??

  • Koetje

    dat is dan heel jammer neef maar dat ga ik zeker wel doen;

    wat moet je anders oja heb dan hopelijk een auto enne jurij heeft zijn rijbewijs al

    Nauw de mazzel

    Beste maat

  • Koetje

    Ik ga niet paardrijden!!

    Maar het wordt zeker een feest!!

  • Koetje

    Moet je helemaal zelf weten jongen maar dat vissen gaat zeker door!

  • amsterdammertjuhhh

    heeeeej koetjuhhhhhhhhh…wordt wel weer een goed feestjuh deze zomer tog?? en jij gaat me leren op een trekker te rijden…dat heb je beloofd!!!! (haha..dat wordt nog wat..een am*dammer op een tractor!!haha) najah..xie je in de zomer en mabey wel weer eerder!! =xxx=juhs..charlot.