Discussies over politiek op Vlieland

  • Harrie

    Beste Prikborders,

    Zoals regeliere bezoekers van dit prikbord ongetwijfeld weten liep er de afgelopen dagen een discussie over de manier van politiek bedrijven op Vlieland.

    Alhoewel ik een EERLIJKE discussie niet uit de weg wil gaan is het niet acceptabel (en dat heb ik al eerder aangegeven) dat individuele personen zwart gemaakt worden en dat werd in het genoemde stuk wel gedaan.

    Ben je het niet eens met de manier waarop iets gaat, spreek (of schrijf) degene er dan ZELF op aan en strijd met open vizier, maar niet annoniem via dit medium.

    Op verzoek van de betrokkenen heb ik de hele discussie verwijderd. Pogingen op de discussie op dezelfde manier weer op het prikbord te plaatsen worden niet gewaardeerd.

    Als beheerder van dit prikbord neem ik niet deel aan discussies op dit prikbord en het verwijderen van deze discussie moet dan ook niet gezien worden als een goed- of afkeuren mijnerzijds van de inhoudelijkheid van de discussie.

    Met vriendelijke groeten,

    Harrie

  • roelof

    Harrie,

    Helemaal eens met je aktie. Er werd wel erg (onzuiver) op de man gespeeld.

    Maar het onderliggende gegeven dat Vlieland ten oosten van de vuurtoren volgeplempt wordt met allerlei nieuwigheid waar velen kennelijk niet op zitten te wachten blijft.

    En daar is de politiek uiteindelijk verantwoordelijk voor.

    Zij geven de toestemming voor dergelijke bouw, waarschijnlijk verankert in allerlei bestemmingsplannen e.d.

    Zie hiervoor o.a. de discussie rond het havenhotel.

    Ik hoop niet dat je dat soort discussie's ook de mond gaat snoeren, want die lijken me toch vrij wezenlijk voor Vlieland.

    Roelof

  • Harrie

    Roelof,

    Ik wil discussies zeker niet verbieden, maar iemand persoonlijk (met naam een toenaam) zwart maken kan wat mij betreft niet.

    Dus als dit gebeurt in een bericht zal ik dit bericht in zijn geheel verwijderen.

    Harrie