aan de beheerder van het prikbord

  • Drinkbaar Nederland

    is het niet een idee om de beheerder van dit prikbord te vragen met ingang van nu de ingestuurde berichten van “groenlinks” wie die persoon dan ook moge zijn te verwijderen?

  • neefje

    Nee, dat ondermijnt het hele idee achter dit prikbord. Iedereen is vrij om te zeggen wat hij wil, vindt ook de grondwet.

    Laten we hem maar gewoon negeren, het is toch sowieso niet iemand om serieus te nemen. Het is gewoon een poffertjesbakker met een tekort aan aandacht en niets beters te doen, die de boel een beetje loopt te stangen. Negeren die gast!

    Da's alles.

    Groet.

  • J.L.

    Wees gerust neefje, de webmaster censureert wel degelijk.

    Waarom denk je dat we Bertus Bokkedal nooit meer op prikbord zien verschijnen.

  • keiko

    maak je de lol om zo'n zielige actie alleen maar groter om

    laat hem in het kader van het recht op vrije meningsuiting eerst maar een serieuse stelling neerleggen

    tot die tijd ‘'groen-links’' laten liggen lijkt me beter

  • daniell

    poffertjesbakker…….?????

  • neefje

    Bij wijze van spreken Dijkema, je denkt toch niet dat ik jou in staat acht een paar coupletten op “er is leven na de dood” te bedenken? ; ) haha.

    Gegroet.

  • daniell

    …. je hebt inderdaad gelijk, maar gooi er zo mijn sinterklaasgedichtengenerator (scrabble-woord 1500punten) op los.

    groeten daniell

  • pj steinmeijer

    Er is hopelijk toch niets mis met het aloude beroep ‘Poffertjesbakker’ ?

    Of loop ik achret met mijn politieke correctheid ?

    grj > http://steinmeijer.net

    daniell schreef:

    >

    > poffertjesbakker…….?????

  • koetje

    Goed idee neef doen we ene wanneer kom je weer eens langs

  • neefje

    Als het goed is in de voorjaarsvakantie, 21 febr. Maar is nog niet zeker. Tot later.