15 februari

  • Peter

    Op 15 februari 2003 komen wij, mijn vrouw, twee vrienden en ik, naar Vlieland. In november vorig jaar ben ik voor het eerst, voor werk op Vlieland geweest. Sindsdien wilde ik terug! En terug in het winterseisoen! Lekker leeg zonder al die mensenmassa. De rust die het eiland uitstraald is uniek! Dit wil ik de mensen die ik mee neem laten voelen, en het zal me ongetwijfeld lukken. Maar…..wat doe je sávonds als de gordijnen dicht gaan in deze winterperiode? Voor ons is een gezellige avond uit, b.v. een avond in een gezellige kroeg! Dus nu de vraag: Waar moeten we zijn op 15 febr.??????? Help!!!

    Peter en Toosje

    uit Limburg

  • hallo

    15 februari is een beetje jammer voor de kroegen. het is zoon beetje de rustigste periode in de winter, dus ook in de kroegen, maargoed, als jullie een kroeg in willen, dan adviseer ik de zeevaert, de gezelligste kroeg van nederland, maar dat moet je dan ook zeker een keer in de zomer komen bekijken!!Peter schreef:

    >

    > Op 15 februari 2003 komen wij, mijn vrouw, twee vrienden en

    > ik, naar Vlieland. In november vorig jaar ben ik voor het

    > eerst, voor werk op Vlieland geweest. Sindsdien wilde ik

    > terug! En terug in het winterseisoen! Lekker leeg zonder al

    > die mensenmassa. De rust die het eiland uitstraald is uniek!

    > Dit wil ik de mensen die ik mee neem laten voelen, en het zal

    > me ongetwijfeld lukken. Maar…..wat doe je sávonds als de

    > gordijnen dicht gaan in deze winterperiode? Voor ons is een

    > gezellige avond uit, b.v. een avond in een gezellige kroeg!

    > Dus nu de vraag: Waar moeten we zijn op 15 febr.??????? Help!!!

    >

    > Peter en Toosje

    > uit Limburg

  • Peter

    Natuurlijk heb ik de rustigste periode uitgezocht, bewust. Maar ik kan me voorstellen dat zelfs op Vlieland, ergens in een klein hoekje of kroegje de gezelligheid blijft branden. Bedankt voor je tip en belooft we komen in de zomer ook een keer kijken.

    Grtz Peter.

  • Jean

    Sorry, daar ben ik het niet mee eens. De gezelligste kroeg van Nederland? Misschien van Vlieland ja, maar niet van Nederland. Kom in It Aude Beuthus op Schiermonnikoog, dat is de gezelligste kroeg van… Ja: Schiermonnikoog!

    Groeten van Schiermonnikoog,

    Jean Martin

  • henk

    Waar ligt schiermonnikoog????Jean schreef:

    >

    > Sorry, daar ben ik het niet mee eens. De gezelligste kroeg

    > van Nederland? Misschien van Vlieland ja, maar niet van

    > Nederland. Kom in It Aude Beuthus op Schiermonnikoog, dat is

    > de gezelligste kroeg van… Ja: Schiermonnikoog!

    >

    > Groeten van Schiermonnikoog,

    > Jean Martin

  • keiko

    hebben ze daar wel piekuur? anders moet je toch echt af gaan vragen of je wel op een echt eiland woont hoor :P

  • neefje

    He Jean ik vind je een beste vent hoor. Maar eh bestaat er van Schier geen Prikpaginaatje. Of struun je ze allemaal af ofzo? Van de Zeevaert afblieve.

  • Jean

    Ik struin alle wadden prikborden af ja. Zie ik ook eens wat er bij de buren leeft en ik heb ontdekt dat er heel veel overeenkomsten zijn, waaronder de gezelligheid in de kroegen: jullie de zeevaert, wij it aude beuthus. Proost!

    Groeten van Schiermonnikoog,

    Jean Martin