de schuur

  • b.unker

    het was weer bere gezellig in de schuur

    een vlielander traditie die er gelukkig nog wel is en deze moet ook zeker blijven

    goed werk jongens

    jammer dat sommige mensen dit willen verzieken

  • Vlieger

    Ik zou zeggen zie de “discussie” hieronder.

    Ik denk dat wel aardig hetzelfde zal zijn.

    Gegroet VLieger

    P.S Ik ben blij dat ie er is.

  • neefje

    Het mag inderdaad gezegd worden:

    Oud en Nieuw op Vlie is niet compleet zonder de motoren en de schuur. Wederom een groot succes, het was weer beregezellig.

    Maar welke lieden willen dit verstieren dan? De Horeca, omdat de kroegen de hele nacht best wel leeg waren en een biertje in de schuur een habbekrats kost ten opzichte van de tegenwoordig absurde horecaprijzen? Of komt het bij de gemeente vandaan? Hoe zit dat?

    Deze traditie is er ook een van de vele die niet verloren mogen gaan. De vogeltjes en de zeehondjes hebben er in ieder geval geen last van, toch?

    Jongens, hulde!

  • groenlinks

    De schuur moet ook dicht, meer mensen naar de zeevaart, help wapstra de winter door.

  • neefje

    Waar @!#$ je toch over vent?! Ga toch een eind (bak)fietsen met je stompzinnige praat. Kun je je niet ergens anders nuttig maken, dan hier een beetje de boel proberen te verzieken. Ik moet zeggen een beetje actie kan geen kwaad, maar provoceren is wat anders.

    Trouwens, wie ben je eigenlijk? Kom je al lang op Vlie, omdat je de naam Wapstra kent? Of gebruik je gewoon iemands naam om te zien wat voor reacties je krijgt?

    De Groeten…………. NOT!

    Neefje, Erwin Soolsma (Vlielander) Groningen.

  • Frank

    akelige provo!!

  • Drinkbaar Nederland

    en jawel hoor, groenlinks moet alweer tegendraads zijn… houd het dan nooit op met jullie??? schuur is altijd gezellig! ook weer zo'n typisch vlielander traditie die behouden moet worden!

  • Vlieger

    Ik zit net te denken.

    Ik heb op Groenlinks gestemd! Als ik dit zo allemaal lees misschien wel verkeerde keus geweest.

    Alhoewel volgens mij is de persoon “groenlinks” hier op het prikbord gewoon

    iemand die de boel probeert op te jutten.

    En eigen;lijk moeten wij ons niet verlagen tot het uiten van hetzelfde stompzinnige geouwehoer als die persoon.

    Gegroet VLieger

  • keiko

    inmiddels is het stil, hij zal z'n zeteltje wel kwijt zijn geraakt

  • Vlieger

    Ja dat zal het wel zijn ja!

    Maar wat maakt het ook uit.

    Ik heb niet op hem gestemd, maar op haar, zeg maar.

    groet Vlieger