oud en nieuw

  • badgast

    wie weet er of de brommers met oud en nieuw weer door de dorpsstraat rijden?? Ik hoorde namelijk dat dat dit jaar niet door zou gaan, of is dat onzin???

  • Neefje

    Dit is natuurlijk de grootste onzin, toch? Tenzij het gigantisch glad is en 20 graden vriest. (Ook al blijven er natuurlijk de echte fanatiekelingen) Er wordt heus wel gereden!!!!!!!!!!

  • Stephan

    ik heb er nog niets over gehoord eigenlijk.

    Ik heb zelf ook een aantal keer mee gedaan en ik hoop dat het dit jaar toch ook weer doorgaat.

    Het blijft toch iets aparts .

  • Patu

    Ik heb ook hoord dat de komende Nieuwjaarsduik een duik voor de ECHTE bikkels wordt. Tussen de ijsschotsen…

    Dus, badgast, vergeet je zwembroek niet :-)

  • keiko

    het is gewoon een mooie vlielander traditie die in ere gehouden moet worden

    het is pas echt oud en nieuw als ik die motoren zie en vooral voorbij hoor komen

  • Stephan

    Oh ? dus dit jaar doe je dan niet mee Paat ? :p

  • Neefje

    Doe je zelf ook mee Patu? Er zal wel niet zoveel animo voor zijn als dit weer zich doorzet. Echt wel koud!! Misschien moet je dit jaar wat eskimo's inhuren. Of je schaatspak aan ipv. je zwembroek.

  • Drinkbaar Nederland

    nou, deze badgast heeft zijn oorkonde (van vorig jaar) al binnen, dus ik hou het voor gezien. dus mocht ik horen dat er mensen zijn die vorig jaar de nieuwjaarsduik niet hebben gedaan, dan zal ik daar lekker op aandringen :)

    mensen, tot over een paar weken!

  • jac

    Je hebt ondertussen een aardige vetreserve opgebouwd dus koud zal jij het niet krijgen!!!!!!!!1

  • badgast

    deze badgast ook broertje