richel

  • weirdo

    ik heb vorig jaar gezien dat de richel van eigenaar is veranderd. nu vroeg ik mij af hoe het nu in de richel is. vroeger was het er altijd heel gezellig, ik heb er goede herrineringen aan. het eten was vroegen ook voortreffelijk lekker, en niet zo duur. nu vroeg ij mij af hoe het nu in de richel is, als het nog gezellig is en of het eten nog lekker en niet duur is. ook heb ik afgelopen zomer gezien dat de snackbar uit het pand was verdwenen en ergens anders in de dorpstraat is gekomen. weet iemand mischien waarom dat zo is??

  • Neefje

    Misschien kun je als je wat verder naar onderen doorleest wat leuke indrukken opdoen van de richel. Er staan er namelijk genoeg! weirdo schreef:

  • Drinkbaar Nederland

    nou, de richel is me buitengewoon goed bevallen hoor, lekker eten voor een goede prijs. en je hoeft ook niet bang te zijn dat je te weinig krijgt! ik heb er afgelopen zomer 2 of 3 keer gegeten en dat was elke keer gewoon goed!

    mvg co!

  • ikke

    De richel is nu beter dan vroeger, goed eten voor een goede prijs! ik ben er wel tevreden mee. Wat de snackbar betreft, afgelopen winter is snackbar het veerhuys inderdaad uit het pand verdwenen. Hier zit nu het winkeltje “Dinges” in. Er is nu een nieuwe snackbar naast de Lutine. afgelopen zomer was het nog naamloos, maar volgens mij zou het de naam de vetpot krijgen. Ook daar kun je wel goed eten hoor!

  • dus

    Vind je?

    ikke schreef:

    >

    > De richel is nu beter dan vroeger, goed eten voor een goede

    > prijs! ik ben er wel tevreden mee. Wat de snackbar betreft,

    > afgelopen winter is snackbar het veerhuys inderdaad uit het

    > pand verdwenen. Hier zit nu het winkeltje “Dinges” in. Er is

    > nu een nieuwe snackbar naast de Lutine. afgelopen zomer was

    > het nog naamloos, maar volgens mij zou het de naam de vetpot

    > krijgen. Ook daar kun je wel goed eten hoor!