Lekker eten, geef eens een tip!

  • Paul

    Binnenkort lekker naar Vlieland.

    Nu willen we daar ook lekker en gezellig eten maar nu lees ik afgelopen jaar toch dat het allemaal zo achteruit gegaan is.

    Het kan toch niet zo zijn dat dat overal zo is.

    Dus bij deze even iets positiefs: waar kan je lekker eten op Vlieland??

    Groet, Paul

  • Willem

    Nu Paul ga eens naar de Richel(aan het einde van de dorpsstraat) is echt aan te bevelen.Gr Willem

  • w.van veen

    De Richel is prima (aanrader)GR willie

  • ab

    Aan het einde van de dorpstraat tegen over het gemeentehuis daar kun je lekker eten.De naam mag ik niet noemen.

    Gr Ap

  • kokkie

    Blij te horen dat je bij De Richel lekker kunt eten. K' doe mn best om alles met liefde te bereiden. Soms wel moeilijk met alleen mn zes gaspitjes waarvan ik al twee kwijt ben om aardappeltjes op te bakken. Beetje goochelen dus en eerlijk duurt het langst. Kan ook de aardappeltjes in de frituur gooien, toch?

    Maarja, straks weer lekker fazant en hert. Word aan gewerkt..

    Kokkie.

  • roelof

    Ik ben niet zo gebonden aan de regels waar Ap op doelt.

    De naam van bedoeld restaurant tegenover het gemeentehuis is ‘de Richel’.

    Groet, Roelof

  • Vlieger

    Smaken verschillen.

    Je zou verschillende gelegenheden kunnen proberen.

    Ik moet zeggen dat ik laatst erg lekker in het Grand Café heb gegeten.

    En ook het visrestaurant is de moeite waard.

    Veel plezier, Vlieger

  • weirdo

    he kokkie ze hebben bij de richel geen fazant en hert want ik kom al heel lang op vlie en dat hebben ze er nooit gehad!!

  • charlot

    he weirdo, is het je nog niet opgevallen dat de richel inmiddels geen snackbar meer is? zou je als vaste badgast toch moeten weten! ik heb er zelf nog nooit gegeten maar badhotel bruin is ook zéker een goeie!

  • weirdo

    ha die charlot. Dat was ik eventjes vergeten ja dat de richel geen snackbar meer heeft. dat was goed van je opgemerkt. ze zijn rond pinksteren opengegaan in de dorpstraat war vroeger het “zeepaardje” was.

    groeten weirdo.