Hoi, net weer bekomen van een heerlijk weekje Vlieland.
Wij komen al jaren op het eiland. Wij zijn nu 55+ers en blijven dit ook doen.
Niets op het eiland aan te merken, maar…………
Op 26-09 (donderdag) was ik jarig, ik had dinsdags een tafel gereserveerd, om 18.30, in het Armhuys (wij hadden daar nog nooit gegeten en het leek ons ook altijd erg duur), maar nu op mijn verjaardag zouden wij er heen gaan.
Daar aangekomen konden ze onze reservering niet in het boek vinden, ik stond er toen zelf bij dat het opgeschreven werd.
Dus om 18.45 aan tafel. Wij hadden een 4-gangen menu besteld.
Een uur later kregen wij een bord met brie, we dachten wat moeten wij hiermee, naar wat aarzeling maar opgegeten. Komt de bediening na een zeker 20 min. bij ons en vroeg was de soep lekker? Wat voor soep????? die hadden wij dus niet gehad. En we kregen weer na zoveel minuten later onze soep. Mw. zelf kwam excuseren dat de zaak opeens helemaal vol was en het zo een beetje uit de hand liep! Was een (gratis) drankje niet op z'n plaats geweest?
Ik zal u verdere details besparen, maar om half 11 hadden wij onze laatste gang (toetje) gehad.
Wat een leuke verjaardag, dus niet….!!!
Wij gaan hier nooit meer heen, want wat ons opviel, dat was dat mw. voor haarzelf koketeerde en niet voor de klanten!!!
Wij hebben ongeveer 98 euro betaald en daarvoor hadden wij 2x kunnen eten bij andere wat duurdere restaurants op het eiland.
Wij waren niet de enigste gasten en er zijn gasten weggelopen en na ons zaten er nog mensen te eten.
Wij hadden dus een 4-gangen menu besteld, maar ze wisten op een gegeven moment niet eens meer wat we besteld hadden. En o ja, weldone biefstuk gevraagd en dat bleek ook rood van het bloed te zijn, dus geen WELDONE (is doorgebakken).
Het is jammer dat zij geen e-mail heeft, maar anders hadden wij haar dit zelf geschreven.
Dus het Armhuys is zeker geen aanbeveling waard.
Met vriendelijke groet,
Marianne Zijlstra uit Enschede