vlielandse vlieger

  • nyl

    dat is ook maar gein, probeerde op die manier te ontdekken wat wel je beroep was, vlieger.

    kom al vele jaren op vlieland, heb er ook verschillende jaren gewerkt en famielie wonen en omdat ik zelf nu in stad woon vind ik het er heerlijk om te zijn alleen dat kleine wereldje, daar zou ik niet altijd tegen kunnen. Jij geen last van/?

  • Vlieger

    Ik geloof dat wij aardig in het zelfde schuitje zitten.

    Maar ik vindt dat kleine vertrouwde wel wat hebben, je weet tenminste aan wie je wat hebt en aan wie niet. En in de stad ben ik daar niet zo zeker van omdat je in een stad toch meer op je zelf bent aangewezen.

    Want er wordt altijd wel gezegd dta je als buitenstaander niet snel tussen de Vlielanders komt, maar ik zlef geloof dat dat onzin is. Het is juist in de grotere plaatsen cq steden dat je moeilijker tussen de gemeenschap komt omdat vaak buren elkaar niet eens kennen. E ok het ligt uiteraard ook aan je eigen instelling.

    Maar om op je vraag een antwoord te geven nee ik heb daar gen last van, waarschijnlijk ook omdat ik maar een weekend-Vlielander ben, haha

    Maar goed gegroet en Vliegerse.

    PS Wat trouwens wel een leuke stad is: Den Haag (red.)

  • nyl

    hihi dus jij zit door de week aan de wal. Toevallig in Den Haag? Ik ken die stad niet heel goed, maar is wel oke ja.

    Ik woon zelf ook in de stad en bij ons in de buurt kennen we elkaar ook ja, en zou er wat zijn duurt het niet lang voordat de buurvrouw zich afvraagt of je er inderdaad nog wel bent, dus inderdaad beetje eigen instelling!

    UItwaaise dit weekend!

    gr.

  • ikke

    nou dat dorpsleven op Vlie zou ik niet tegen kunnen! je doet 1 ding, de volgende dag is het dorpsnieuws! zelfs mensen die je nooit zijn opgevallen spreken je aan!

  • Vlieger

    Het ligt uiteraard ook aan hoe je zelf tegen die dingen aankijkt en er mee omgaat.

    Als je gewoon geen extreme dingen doet, waarom zou het dan dorpsnieuws zijn.

    En ok de sociale controle blijft groot daar moet je mee leren leven.

    Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

    Gegroet Vlieger