kamp Wenters

  • ap

    Ik doe een oproep aan mensen die vroeger,Kamp Wenters hebben meegemaakt.

    Dit waren de zesde klassen van de lagere openbare scholen in Winterswijk die een week naar Vlieland gingen,wat nu nog steeds zo is

    Een week lang op camping Stortemelk,een belevenis die je nooit meer vergeet.

    Deze mensen kunnen reageren op de leuke en minder leuke dingen die zij in die week hebben meegemaakt.Voor mij was het een leuke ervaring.

    Door deze week ben ik van het eiland gaan houden ,en kom nu al voor de 20e keer op Vlie.

    Een eiland om nooit te vergeten

    Van af 1947 werden deze kampen gehouden,en nog steeds door de stichting

    Kamp Wenters georganiseerd.

    Gr.Ap

  • wil

    HALLO VLIELAND VAARDER.

    Mijn naam is willie en ben 50 jaar ik ben samen met mijn tweeling zusje naar vlieland geweest en al mijn zussen en broers ook en ik heb 6 zussen en 3 broers en wij zijn allemaal naar kamp wenters geweest en wat nou zo leik is onze kinderen zijn er ook geweest. wat mij nog vers in jet geheugen staat is die ondbijt koek op je brood o wat vond ik dat toch erg en dat doen ze nu nog brrrrrr. ik vond het heel gaaf op vlieland en als je dan van de kinderen van nu hoort gaat alles nog het zelfde als toen nu is het wel wat moderner als toen . in mijn tijd moest je je wassen bij een bakwater met koud water daar werd je dan flink van . nu is dat zo mooi met al die moderne dingen zo als de was gelegenheid enz.ik en mijn zussen gaan ieder jaar 1 week naar texel alleen de dames en nu zijn we dit jaar 1 dag naar vlieland geweest ook de kamp wenters o wat is het daar mooi geworden we hebben een heerlijke dag gehad oude verhalen uit die tijd verteld en veel gelachen vlieland is erg mooi en de camping geweldig . groetjes van willie.