Zou het niet beter zijn om op 1 veldje van de camping Honden toetestaan

  • hans..

    en weer ga ik naar Terschelling ipv naar Vlieland ivm het anti honden beleid.

    Daar kan ik kamperen waar honden mogen.

    pak die baasjes die honden los laten lopen op hoogwater vluchtplaatsen aan, maar niet de mensen die de hond in natuurgebieden aangelijnd houd.

    zo lang een hond aangelijnd is er niks aan de hond voor andere fauna . en op het strand kan de hond altijd nog los waar dat is toegestaan.

    Door het anti honden beleid van vlieland loop je zeker toeristen mis.

    Maar waadvogels kijken kan op Terschelling ook.

    Met een aangelijnde hond kan er op de bosplaat genoeg gezien worden en ten oosten van paal 18 op Terschelling mogen honden los. Bij voldoende warmte ga ik met de hond nog even de zee in en een zwembroek is overbodig want ten oosten van paal 18 is naakt recreatie toegestaan.

    Met vriendelijke groet,

  • hans..

    Jetze Schreef:

    ——————————————————-

    > ik zal het doorgeven aan de havenmeester :

    >

    > Kijk uit voor een man, van buiten de haven, die

    > gebruikt maakt van voorzieningen

    en al geklikt , heb er later niks van gemerkt hoor. klikSSpaan.

    Dit is zijn telefoon nummer 0049-1940-1945 of stuur een klik email naar NSB@waffenSS.de

    maar dit jaar zit ik op een ander wadden eiland

  • hans..

    hans.. en de opener van dit topic hondenvriend is dezelfde persoon dat ter info , om geen verwarring te krijgen

    Met vriendelijke groeten

  • Intensivering Thema en aktiviteit en door selectie het FORAisme als eerste dood geselecteerd. Hans

    gandalph Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij komen ook al jaren niet meer op Stortemelk

    > omdat de hond niet mee mag. Hebben voor Denemarken

    > gekozen en “Stortemelkachtige” campings gevonden

    > waar de hond wel welkom is. In Denemarken

    > moet je je hond aan de lijn houden op de camping.

    Ik ben al zo vaak op de Nederlandse wadden eilanden geweest dat ik in de herfst naar een Deens en later Duitse wadden eiland ga. Dat betekend niet dat ik de Nederlandse niet mooi, ik vind ze hartstikke mooi maar wil ook de Duitse en Deense zien en in september ben ik toch in Denemarken deels vakantie en deels werkbezoek bij Deense collega

    De enige Deense die ik gezien heb was in oktober 2010 waar je 10 km over een dam door de waddenzee heen kunt rijden.

    Nooit zo veel wad vogel in de luwte van zo lange dam gezien, dus dat en dam met een weg naar eiland aanleggen altijd schadelijk is voor de natuur is niet wat ik daar geconstateerd heb.

    Voor Denemarken is alleen rabiës inenting vereist , alleen vanaf het noorden naar een oud jeugsbonds vriend in zweden gaat niet met de hond. Daar is meer vereist.

    Op het strand mag je met de auto en de hond los. Officieel niet overnachten, maar deed het lekker stiekem wel.

    eind september zit ik in een gebied aan de Elbe in de voormalige DDR van Duitsland waar ganzen op doortrek zijn , en speur daar welke halsband kleurringen er zitten en welke daarvan ook in Nederland gezien gaan worden door diverse onderzoekers

    Denen zijn niet zo gefucked als Nederlanders.

    Met vriendelijke groeten

  • Erik

    Emigreren ??